تماس با ما۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۰۸

سبد خرید

دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی (اورهال)

دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی یک پروژه خاص با ابزارهایی فراتر از کنترل پروژه



فقدان مستند‌سازی های مناسب و هدفمند فعالیت ها پیش از تعمیرات اساسی و همچنین تجارب پروژه های قبلی باعث دوباره کاری می شود. مدیریت صحیح تعمیرات اساسی به افزایش قابلیت اطمینان و و بهره‌وری، کاهش چشمگیر هزینه ها و کاهش حوادث ایمنی و زیست محیطی در سازمان منجر می شود. در دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی ، اساتید خبره و برجسته پمکو در خصوص فلسفه انجام، بودجه، بهترین مدت زمان اجرای تعمیرات اساسی (اورهال) و تجربیات خود در زمینه پیاده سازی و آموزش مدیریت تعمیرات اساسی در شرکت های بزرگ ایران را با شما به اشتراک می‌گذارند.


اهداف دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی (آموزش مدیریت اورهال)

آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و مدیریت دانش؛

درک مفاهیم تقسیم وظایف؛

آشنایی با کاربرد نرم‌افزارها؛

آشنایی با مدیریت سازمان و مدیریت منابع انسانی؛

ایجاد توانایی در برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و تقدم و تأخر آن‌ها.


مخاطبان این دوره چه اشخاصی هستند؟

  • مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها و بنگاه های صنعتی
  • مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات
  • کارشناسان و مسئولان برنامه‌ریزی تعمیرات
  • روسای کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • مدیران و کارشناسان سازمان‌های مرتبط با حمل و نقل، ساختمان و ارگان‌های نظامی
  • مدیران و کارشناسان واحد‌های پشتیبانی و تدارکات و خرید
  • مدیران و کارشناسان واحدهای ایمنی و محیط زیست

محتوای دوره:

  • سازماندهی تعمیرات اساسی؛
  • تعیین دامنۀ کار؛
  • آماده‌سازی برای تعمیرات اساسی؛
  • مراحل اجرایی؛
  • مدیریت زمان؛
  • مدیریت هزینه؛
  • ریسک؛
  • استراتژی؛
  • مدیریت دانش؛ و

تجربیات موفق.


    • مشخصات دوره

      تاریخ

      طول دوره

      ظرفیت

      مدت زمان

      2 روز

      10 نفر

      16 ساعت


** این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار میگردد**

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام، با  کارشناسان ما تماس بگیرید.