تماس با ما۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۰۸

سبد خرید

پشتیبانی نرم افزار effectus

سوالات متداول و درخواست پشتیبانی

  • چرا از این نرم‌افزار استفاده کنم؟
  • این نرم‌افزار برای چه صنایعی کاربرد دارد؟
  • چرا به جای خرید، از نسخه تحت وب استفاده کنم؟
  • سازمان پیش از این از نرم‌افزار دیگری در این حوزه استفاده نموده است، آیا قابلیت انتقال داده‌ها میسر است؟
  • Update های صورت گرفته به صورت خودکار در نرم‌افزار ما نیز اجرا می‌شود؟
  • برای استفاده از نرم‌افزار به یادگیری مهارت خاصی نیاز است؟
  • در صورت نیاز به مشخصه‌های جدید در پکیج خریداری شده چه باید کرد؟
  • آیا قابلیت تعریف کلاس جدید برای دارایی‌ها وجود دارد؟
  • چگونه تجهیز جدید را اضافه نماییم؟
  • چگونه تجهیز جدید را اضافه نماییم؟
  • برای ایجاد درخواست کار جدید چه مراحلی را باید طی نماییم؟
چرا از این نرم‌افزار استفاده کنم؟

در دنیای صنعتی امروز، مدیریت و استفاده صحیح از اطلاعات دارایی‌ها به کمک نرم‌افزارهای نگهداری و تعمیرات بیش از پیش حائز اهمیت است. استفاده از نسل جدید سیستم‌های نگهداری و تعمیرات، برای تمامی صنایع کشور که به دنبال کاهش هزینه‌های پیش فرض نگهداری و تعمیرات، افزایش بهره‌وری، بهبود مدیریت موجودی، کاهش خرابی تجهیزات، تضمین مطابقت سازمان با استانداردها و مسائل ایمنی و قرار گرفتن در کلاس‌های جهانی هستند، ضروری به نظر می‌رسد.

مزایای این نرم افزار بسته به نیاز هر سازمان متفاوت است ، اما برخی از ویژگی‌های آن در اکثر سازمان‌ها نیاز خواهد بود، از جمله:

  • مدیریت دارایی
  • مدیریت عملکرد تعمیر و نگهداری پیشگیرانه
  • مدیریت دستورکار و درخواست کار
  • بهبود ارتباطات و تعاملات
  • ردیابی خرابی تجهیزات
  • گزارش دهی
  • بارگذاری عکس و فایل اسناد
  • سفارشی سازی متناسب به سازمان
  • برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
این نرم‌افزار برای چه صنایعی کاربرد دارد؟

چنین نرم افزاری به واحدهای نگهداری و تعمیرات کمک می کند تا به طور خودکار ، سازماندهی ، پیگیری و اجرای وظایف مختلف کار خود را انجام دهند. راه حلهای CMMS می‌توانند در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند که قطعا محدود به آن‌ها نخواهند بود:

  • ساخت و ساز
  • زنجیره تامین ، تدارکات ، توزیع
  • مراکز آموزشی
  • مدیریت تجهیزات
  • مدیریت ناوگان حمل و نقل
  • تولید و فرآوری مواد غذایی
  • مراکز بهداشت و درمانی
  • مراکز تولیدی
  • شهرداری ها
  • نفت و گاز
  • مدیریت دارایی ها
  • تیمهای فروش و ارائه خدمات
  • شرکت های تامین و توزیع برق، آب و گاز
  • شرکت های خدمات پس از فروش یا تعمیرگاهی
چرا به جای خرید، از نسخه تحت وب استفاده کنم؟

اهمیت سرویس های نرم افزاری تحت وب، به دلیل قابلیت دسترسی در هر زمان و مکان از طریق هر کامپیوتر (یا ابزار های موبایل)که به اینترنت دسترسی دارند، روزافزون است. نصب و استفاده از نرم افزار CMMS که با استفاده از سخت افزار خاص سازمان انجام می‌شود، هزینه‌های بالاتر (بخصوص هزینه‌های گاهاً هنگفت اولیه، بدون اینکه بازگشت سرمایه شروع شده باشد)، اجرای پیچیده‌تر و نیاز به نگهداری و تعمیرات مداوم، پشتیبان‌گیری و بروزرسانی سخت افزار و نرم افزار را در پی خواهد داشت، که این پیچیدگی و بروزرسانی می‌تواند کاربرپسند بودن نرم‌افزار و در نهایت بهره‌وری آن را کاهش دهد. در نسخه تحت وب، ما از تمامی موضوعات پیچیده IT ، هاستینگ ، امنیت و بکاپ گیری از سیستم مراقبت می کنیم، همچنین توسعه سریعتر و همچنین وسیع تر آن و بروز رسانی خودکار نرم‌افزار امکان‌پذیر است، کاربرپسندی آن بسیار بالا بوده و قیمت آن بسیار ارزان است.

سازمان پیش از این از نرم‌افزار دیگری در این حوزه استفاده نموده است، آیا قابلیت انتقال داده‌ها میسر است؟

بلی، متخصصان ما با بررسی شرایط و برطرف نمودن مسائل فنی مربوطه در کمترین زمان ممکن داده‌ های مورد نیاز را بسادگی برای شما انتقال خواهند داد.

Update های صورت گرفته به صورت خودکار در نرم‌افزار ما نیز اجرا می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس های نرم افزاری تحت وب  بهره‌گیری از یک هسته پایدار است که با تغییر در عملکرد یا آپدیت، این تغییرات برای همه کاربران اعمال می‌شود. در نتیجه پاسخ این سوال مثبت است. تمام updateهای مربوط به بخش‌های خریداری شده برای شما اعمال خواهد شد. حتی در برخی موارد این update ها به عنوان مشخصه‌ای جدید به نرم‌افزار خریداری شده افزوده می‌شود.

برای استفاده از نرم‌افزار به یادگیری مهارت خاصی نیاز است؟

برای کار با نرم‌افزار هیچ‌گونه مهارت و آموزش خاصی نیاز نخواهد بود و تمام افراد به راحتی قادر به استفاده از نرم‌افزار خواهند بود. تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه موبایل یا کامپیوتر و مشاهده ویدئو ها کوتاه آموزشی ماژول های مختلف از اینجا است.

در صورت نیاز به مشخصه‌های جدید در پکیج خریداری شده چه باید کرد؟

اگر بعد از خرید بسته موردنظرمتوجه شدید که به فیچر های خاص دیگری نیاز دارید، برای بررسی امکان اضافه کردن آنها به بسته نرم افزاری تان فرم درخواست پشتیبانی را پر کنید.

آیا قابلیت تعریف کلاس جدید برای دارایی‌ها وجود دارد؟

بلی، این قابلیت در نرم‌افزار تعبیه شده است. در صورتی که پکیج خریداری شده مجوز دسترسی به آن را در اختیار سازمان قرار دهد، براحتی می‌توانید کلاس موردنظر خود را ایجاد نمایید. فیلم آموزشی زیر را جهت آشنایی و فراگیری بهتر و کامل‌تر نحوه تعریف کلاس‌های دارایی، برای شما آماده نموده‌ایم.

چگونه تجهیز جدید را اضافه نماییم؟

برای مطالعه در مورد ماژول اطلاعات تجهیز اینجا کلیک نمایید. همچنین برای درک بهتر و سریعتر می‌توانید از فیلم آموزشی زیر که به همین منظور ایجاد شده‌است، استفاده نمایید.

چگونه تجهیز جدید را اضافه نماییم؟

برای مطالعه در مورد ماژول اطلاعات تجهیز اینجا کلیک نمایید. همچنین برای درک بهتر و سریعتر می‌توانید از فیلم آموزشی زیر که به همین منظور ایجاد شده‌است، استفاده نمایید.

برای ایجاد درخواست کار جدید چه مراحلی را باید طی نماییم؟

تشریح گام به گام مراحل ایجاد درخواست کار در ویدیو زیر قابل مشاهده است، همچنین با کلیک روی این لینک می‌توانید مطالب بیشتری در مورد ماژول مدیریت کار مطالعه نمایید.

ارسال درخواست پشتیبانی