حضور هلدینگ پمکو در نخستین نمایشگاه صنایع پایین‌ دستی نفت

حضور هلدینگ پمکو در نخستین نمایشگاه صنایع پایین‌ دستی نفت

Title:

Description:


حضور هلدینگ پمکو در نخستین نمایشگاه صنایع پایین‌ دستی نفت


صنعت پتروشیمی که یکی از ارکان اصلی در زنجیرۀ تولید صنعت نفت محسوب می‌شود، موتور محرک توسعۀ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور به شمار می‌آید و نقشی بسزا در تولید ناخالص ملی دارد. موج تحولات اخیر در این صنعت در کشور که راستای کاهش خام‌فروشی نفت است، ارزش افزودۀ شایانی را به ارمغان آورده و به رشد اقتصادی، ثروت‌آفرینی و اشتغال‌زایی منجر شده­ است.

با عنایت به نقش پررنگ صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در تولید ناخالص داخلی ایران، تأثیرپذیری سایر بخش‌های تولیدی و خدماتی کشور از بخش صنایع پایین‌دستی تولید و پالایش فرآورده‌های نفتی مشهود است. در نتیجه، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع پایین‌دستی نفت به افزایش تولید در سایر بخش‌های اقتصادی منجر می‌شود که از جمله می‌توان به بخش‌های حمل‌ونقل، ساختمان و محصولات شیمیایی اشاره کرد.

در همین راستا، اولین نمایشگاه صنایع پایین ‌دستی نفت ایران – که می توان آن را بزرگ‌ترین رویداد در زمینۀ صنایع پایین‌دستی نفت و گاز و پتروشیمی نامید – در حالی برگزار شد که ابر بیم و امید بر اقتصاد ایران سایه افکنده است. این رویداد فرصتی بسیار مغتنم فراهم کرد تا شرکت‌های فعال داخلی و بین‌المللی دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با درنظرگرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی کنند.

این نمایشگاه با حضور سازمان‌های تولیدی، تجهیزاتی، مهندسی و صادراتی نفت و فرآورده‌های نفت و گاز و پتروشیمی و نیز شرکت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان از ۱۳ تا ۱۶ بهمن 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. هلدینگ بین‌المللی پمکو نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این حوزه مفتخر بود که میزبان طیف گسترده‌ای از تصمیم‌گیران و فعالان صنعت نفت باشد، از جمله جناب آقای مهندس هوشنگ فلاحتیان – معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت، جناب آقای مهندس محمدرضا سلیمان‌زاده – مدیر تولید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، و جناب آقای مهندس سعید کوتی – مدیر تولید شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب.


5,742 comments

  • 에그뱃

    1 فروردین 1403 at 12:16 ق.ظ

    ttbslot.com
    “폐하 …” Hongzhi 황제에서 멀지 않은 곳에 Wu Dinghou Guo Zhen이 서있었습니다!