شرایط و ضوابط

شرکت اطمینان پردیس مهر

تلاش تیم شرکت اطمینان پردیس مهر همواره ارائه‌ی به روز‌ترین سرویس‌ها و خدمات متنوع بر اساس نیازمندی‌های مشتریان است. همچنین اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های انقلاب صنعتی چهارم است.

شرایط سرویس

کلیه کاربران سرویس‌های شرکت مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر (که ازاین‌پس شرکت نامیده می‌شود) و کلیه اشخاص پس از خرید و تهیه هر یک از خدمات و سرویس‌های این شرکت، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس شرکت می‌باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که شرکت اطمینان پردیس مهر از سرویس آنها استفاده می‌کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و در مورد سایت ها، خدمات و سرویس‌های شرکت اطمینان پردیس مهر از جمله نرم‌افزارها، برنامه های موبایل و سایر رسانه ها اعمال می‌شود. همچنین شرکت اطمینان پردیس مهر حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن‌ را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آ‌ن‌ها در وبگاه www.pamco.ir برای خود محفوظ می‌دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می‌بایست از طریق ایمیل یا فکس به‌صورت کتبی به شرکت مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر اعلام گردد.


تعاریف

  1. خریدار کسی است که به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می‌نماید و موافقت خود با این توافق‌نامه را تأیید نموده است.
  2. سرویس: هر یک از خدمات نرم‌افزاری، خدمات از طریق وب‌سایت، برنامه و سرویس‌هایی ازاین‌دست، توسط شرکت.
  3. تحویل خدمات: ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویس‌های خریداری شده و یا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و شرکت.

هویت

  1. هویت شرکت: شرکت اطمینان پردیس مهر با نام تجاری پمکو به شماره ثبت 435445 با آدرس وبگاه pamco.ir که در این توافق‌نامه شرکت نامیده می‌شود.
  2. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی (از طریق معرفی کاربر(ان)) است که مشخصات وی در فرم ثبت‌ درخواست وجود دارد و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت اقدام کند و سرویس‌های خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می‌شود.
  3. در مورد خریداران باهویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام‌الاختیار به شرکت معرفی می‌گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت.
  4. برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران (و نمایندگان آن‌ها) موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات و کپی پروانه بهره‌برداری، به شرکت می‌باشند. درصورتی‌که شرکت، در هنگام تکمیل فرایند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می‌شود و ضمناً عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضا خریداران و نمایندگان آنها ندارد.
  5. خریدار اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس‌ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه‌داشتن آن‌ها می‌کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
  6. مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت‌ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهائی می‌باشد.
  7. درصورتی‌که برای شرکت اثبات گردد که اطلاعات حقیقی با اطلاعات ثبت نامی در فرم ثبت درخواست شرکت مغایرت داشته باشد، شرکت حق حذف سرویس را برای خود محفوظ می‌دارد.

نحوه ارتباط طرفین با هم

  1. روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که در فرم ثبت درخواست آمده است، خواهد بود.
  2. روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.
  3. استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه‌انگیز برای خریدار محسوب نمی‌گردد.
  4. شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییریافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
  5. خریدار موظف است با رعایت کمال ادب و احترام با کارمندان صحبت نماید در غیر این صورت سرویس به هر دلیلی مسدود شده و شرکت باتوجه‌به صلاح دید می‌تواند سرویس موردنظر را حذف نموده و هیچ بازگشت هزینه‌ای متوجه شرکت نخواهد بود.

تغییرات

  1. تغییرات قوانین: قوانین شرکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و ازآنجاکه این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند. ضمناً شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می‌بایست موارد را عنداللزوم کنترل نماید.
  2. تغییرات تعرفه:
    • در صورت تغییر تعرفه در حین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا و تمدید در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمت‌های جدید خواهد بود.
    • هزینه‌های کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که در هنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده موردنیاز واقع می‌گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می‌باشد.
    • ارتقاﺀ سرویس از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می‌گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می‌باشد.
    • سرویس‌های خریدار تنها در ابتدای دوره جدید و به درخواست خریدار درصورتی‌که امکانات و منابع استفاده شده توسط وی متناسب با بسته سرویس موردنظر باشد تنزل داده می‌شود.
    • تغییرات تعرفه از طریق وب‌سایت منعکس شده و خریدار موظف به تبعیت از آن می‌باشد مگر اینکه پیش‌فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد.
  3. تغییرات فنی: شرکت حق انجام تغییرات فنی، نرم‌افزاری یا شبکه‌ای را در سرویس‌های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تأثیر قرار می‌دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب‌سایت شرکت یا ارسال ایمیل به خریداران اطلاع‌رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع‌رسانی را از دست بدهد یا فوریت‌های فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت. ضمناً خریدار به شرکت وکالت می‌دهد تا درزمان موردنیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روی سرویس‌های ایشان نماید.
  4. تغییرات مالکیت: تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی انجام می‌گردد.
    • شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
    • شرکت می‌تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.

ثبت، پردازش و تحویل خدمات و سرویس ها

  1. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شرکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت شرکت به‌وسیله ارسال ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به‌استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
  2. کاربران باید هنگام سفارش سرویس موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ بنابراین درج آدرس، ایمیل، نام سازمان، نشانی سازمان، شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آن‌ها است و درصورتی‌که این موارد به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  3. همچنین شرکتی که خریدار به‌عنوان شرکت ثبت می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.
  4. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در فرم ثبت درخواست به خریدار اطلاع داده می‌شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی‌گردد.
  5. شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.
  6. برای بررسی درخواست و آماده‌سازی سرویس ممکن است تا یک هفته از زمان درخواست زمان لازم باشد؛ درهرصورت حداکثر یک هفته از زمان درخواست شرکت با خریدار در مورد تأیید و یا نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل تماس خواهد گرفت و لینک پرداخت جهت نهایی شدن سرویس را در اختیار خریدار قرار خواهد داد.
  7. از زمان پرداخت نیز حداکثر طی یک هفته ایمیلی شامل دسترسی‌های خریدار به سرویس برای خریدار ارسال می‌گردد که به معنی تحویل سروری می‌باشد.
  8. تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور کتباً به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را دراسرع‌وقت به عمل آورد در غیر این صورت مسئولیت شرکت صرفاً محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می‌باشد وزمان سرویس‌دهی افزایشی نخواهد یافت.

امنیت ومحرمانگی

  1. به‌طورکلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط‌های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به‌صورت محرمانه می‌نماید، بااین‌حال از جانب احتیاط از خریداران می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی دررابطه‌با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای مورداستفاده خود نمی‌پذیرد.
  2. سرورهای مورداستفاده شرکت بر روی دیتاسنترهای شناخته شده و دارای مجوز کشور، یا دیتا سنترهای شناخته شده جهانی می‌باشند و تدابیر امنیتی پایه صرفاً از طریق این دیتا سنترها تأمین می‌شود.
  3. شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم‌افزارها، applicationها و یا برنامه‌های نصب شده در کامپیوترهای مورداستفاده برای اتصال و سرویس مورداستفاده خریدار ندارد.
  4. شرکت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده مابین خریدار و سرورهای مورداستفاده خود ندارد.
  5. شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس‌های خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
  6. شرکت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌های موجود در سرویس خریدار می‌باشد و آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  7. شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می‌دهد ازاین‌رو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می‌باشد مسئولیتی ندارد.
  8. تاکید می‌شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری کاربران سرویس بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. لازم است کاربران از پسوردهای پیچیده و طولانی استفاده نموده (حداقل 20 کاراکتر پیشنهاد می‌شود) و ترجیحاً از دیوایس‌های غریبه برای login استفاده ننمایند و در صورت چنین کاری حتماً logout نمایند.

مرجع حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدواً نسبت به اعلام موضوع به دفتر مدیریت شرکت، از طریق ارسال نامه کتبی اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵ روزکاری، خریدار و شرکت داور مرضی‌الطرفینی انتخاب می‌نمایند که موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.


فعالیت‌های غیر مجاز خریدار

  1. تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می‌شود. شرکت تنها تشخیص‌دهنده تخطی از شرایط مندرج می‌باشد. شرکت حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس‌دهی را برای خود محفوظ می‌دارد. زمانی که شرکت از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می‌کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد. در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به‌صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی‌ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود. همچنین شرکت در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می‌دارد. هرگونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می‌گردد. شرکت هیچ‌گونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران خسارت وارده به شرکت خواهد بود.
  2. حقوقی که به خریدار اعطا می‌شود، محدودیت‌های زیر را دارند:
    • خریدار اجازه فروش، اجاره، انتقال، واگذاری، توزیع، میزبانی و یا دیگر بهره‌برداری‌های تجاری از خدمات و سرویس‌ها را ندارد.
    • این توافق‌نامه فروش نیست و هیچ عنوان یا حقوق مالکیتی را برای خریدار در ارتباط با سرویس یا هر نوع سخت‌افزار، نرم‌افزار، فناوری یا سایر موارد به‌کاررفته در سرویس و یا خدمات ارائه شده به خریدار منتقل نمی‌کند.
    • نام‌ها، گرافیک‌ها، فیلم‌ها، آرم‌ها، سر صفحات صفحه، نمادهای دکمه، اسکریپت‌ها و نام خدمات، علائم تجاری متعلق به شرکت است و خریدار نمی‌تواند از مارک‌های اختصاصی بدون اجازه کتبی شرکت استفاده کند.
    • خریدار نمی‌تواند بخشی از خدمات و سرویس‌ها را اصلاح کند یا کارهای برگرفته از مهندسی معکوس انجام دهد.
    • نباید برای ایجاد یک سرویس رقابتی به خدمات و سرویس‌ها دسترسی یابد.
    • هیچ بخشی از خدمات و سرویس‌ها قابل کپی، تکثیر، توزیع، انتشار مجدد، بارگیری، نمایش یا ارسال به هر شکل و به هر وسیله‌ای نیست.
  3. خریدار با عدم انجام موارد زیر موافقت می‌نماید:
    • هر اقدامی که از نظر شرکت ممکن است بار (load) بزرگ غیرمنطقی یا نامتناسب را به زیرساخت‌های شرکت تحمیل کند.
    • کپی، تکثیر، اصلاح، ایجاد آثار برگرفته از آن، توزیع یا نمایش عمومی محتوای سرویس‌ها بدون اجازه کتبی شرکت
    • مداخله یا تلاش برای مداخله در عملکرد خدمات و سرویس‌های شرکت یا فعالیت‌های انجام شده در خدمات و سرویس شرکت.
    • دخالت و یا مختل کردن عملکرد سرویس‌ها و یا سرور و یا شبکه متصل به این سرویس‌ها، از جمله انتقال هر ویروس، جاسوس‌افزار، تروجان و یا هر کد دیگری که ماهیت مخرب یا مخل دارد.
    • تخلفات امنیتی شامل دسترسی غیرمجاز به یا استفاده از داده‌ها یا سیستم‌ها از جمله تلاش برای تحقیق، اسکن یا آزمایش آسیب‌پذیری سرویس یا سایت یا نقض اقدامات امنیتی یا احراز هویت، نظارت غیرمجاز از داده‌ها یا ترافیک و دخالت در خدمات به هر کاربر، میزبان یا شبکه می‌باشد.
    • استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروس‌ها و یا سورس‌هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرویس‌ها و خدمات گردد
    • ارسال هرزنامه (Spam) عمدا یا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایت‌های مشابه و یا بررسی تیم فنی شرکت می‌باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
    • گزارش فنی شرکت و یا IDC که سرور میزبانی در آن می‌باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون شرکت
    • عدم رعایت قانون جرائم رایانه‌ای جمهوری اسلامی ایران
    • انجام فعالیت‌هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
    • استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در اکانت‌ها و سیستم‌های اشخاص ثالث.
    • مختل کردن امنيت سيستم يا شبکه. در صورت بروز چنين مسائلي شرکت حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي‌دارد. نمونه‌هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبکه شامل موارد ذيل مي‌شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده‌ها، سيستم يا شبکه، از جمله هرگونه تلاش براي جستجو، اسکن يا آزمايش آسيب پذيري يک سيستم يا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، ميزبان يا شبکه.
  4. نقض امنیت سایت، برنامه یا خدمات شرکت ممنوع است و ممکن است منجر به مسئولیت کیفری و مدنی شود. شرکت ممکن است در مورد حوادث مربوط به چنین تخلفاتی تحقیق کند و ممکن است در صورت مشکوک بودن یک تخلف، اقدام کیفری قانونی نماید.

مسئولیت خریدار

  1. خریدار موظف است که کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. در صورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به‌صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر شرکت می‌باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
  2. خریداران مسئول عملکرد خود دررابطه‌با سرویس تهیه شده می‌باشند همچنین می‌بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به‌صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمناً خریدار حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
  3. به‌غیراز آن دسته از قوانین که مستقیماً به نحوه استفاده از سرویس برمی‌گردد که با پایان سرویس به پایان می‌رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده و خریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی شرکت خواهد بود.
  4. کلیه مسئولیت‌های عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می‌باشد.
  5. استفاده خریدار از سرویس‌ها و خدمات به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و ضوابط است.

پشتیبانی

  1. در خصوص اختلالات در سرویس و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار مسئولیتی متوجه شرکت نمی‌باشد.
  2. ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی شرکت و یک سایت Tracer معتبر که باید توسط شرکت تأیید شده باشد، است.
  3. زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال و تأیید واحد فنی شرکت درصورتی‌که میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از ۰٫۲% کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده می‌گردد.
  4. ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت از طریق پرتال پشتیبانی، ایمیل و یا تلفن می‌باشد. خدمات پشتیبانی از طریق تلفن در ساعات و روزهای کاری 8:30 الی ۱۷ شنبه تا چهارشنبه انجام می‌گردد.
  5. نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواست‌های پشتیبانی از طریق پرتال پشتیبانی که در آن زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی و هویت خرید مشخص شده انجام می‌شود.
  6. عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می‌بایست به‌سرعت (ظرف ۲۴ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکایات از طریق ایمیل یا تلفن اعلام گردد.
  7. سرویس‌ها و رویه عمومی شرکت بر اساس استاندارد فنی و مصالح شرکت تعریف شده و برای خریدار خاص غیرقابل‌تفکیک و تغییر است و خریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس به ‌عمل ‌آورده باشد.
  8. شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
  9. میزان مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیرمستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این سند خواهد بود.

قوانین عمومی

  1. شرکت به خریدار یک حق استفاده غیرانحصاری، غیرقابل‌انتقال، محدود، شخصی، غیر قابل‌انتشار در هیچ کجای جهان اعطا می‌کند، این حق استفاده صرفاً برای خریدار، مشروط به شرایط این توافق‌نامه است. با رعایت شرایط این توافق‌نامه، خریدار به شرکت مجوز غیرانحصاری، جهانی، دائمی، غیرقابل‌برگشت، بدون حق امتیاز و حق استفاده، کپی، ذخیره، انتقال و نمایش داده‌های کاربر به میزان لازم برای ارائه سرویس اعطا می‌نماید.
  2. شرکت کلیه حقوق و عناوین، به‌غیراز حقوقی که صریحاً به خریدار اعطا کرده تا از خدمات و سرویس‌ها مطابق با این شرایط استفاده کند را متعلق به فناوری خود می‌داند.
  3. به‌محض انقضا یا خاتمه اشتراک، حق دسترسی خریدار یا استفاده از شناسه و رمز عبور بلافاصله متوقف می‌شود و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی برای حفظ یا ارسال اطلاعات کاربر یا محتوای کاربر ندارد.
  4. به هر دلیلی خریدار نمی‌تواند اشتراک خود را در طول مدت اشتراک فسخ کند. اگر به ما اطلاع دهد که اشتراک خود را فسخ می‌کند یا استفاده خود را در طول مدت اشتراک متوقف کرده است، شرکت در صورت نیاز برای سایر هزینه‌های مدت‌زمان اشتراک فعلی فاکتور صادر کرده و خریدار موافقت می‌کند که بلافاصله چنین مبلغ فاکتور را پرداخت کند.
  5. پس از پایان اشتراک، کلیه مجوزها و سایر حقوقی که در این شرایط به خریدار اعطا شده است بلافاصله متوقف می‌شوند. خاتمه یا انقضاء این توافق‌نامه به‌عنوان چشم‌پوشی از هرگونه نقض این توافق‌نامه و به‌عنوان آزادی خریدار از هرگونه مسئولیت از تعهدات این توافق‌نامه عمل نخواهد کرد.
  6. دسترسی و استفاده شرکت از این سرویس ممکن است هرازگاهی به دلایل مختلف قطع شود، از جمله نقص تجهیزات، به‌روزرسانی دوره‌ای، تعمیر سرویس یا اقدامات دیگری که تنها در اختیار شرکت است. خریدار موافقت می‌کند که شرکت هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه وقفه در سرویس یا بخشی از آن در قبال خریدار نخواهد داشت.
  7. هنگامی که خریدار از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت استفاده می‏‌کند، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کند و یا به شرکت ایمیل می‏‌زند، این ارتباطات به‌صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و درصورتی‌که درخواست خریدار با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، خریدار موافقت می‌‏کند که شرکت به‌صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست خریدار پاسخ دهد. همچنین مشخصاتی که خریدار در فرم سایت ثبت می‌کند، رسمی و مورد تأیید خریدار است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
  8. شرکت با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی خریداران قائل است، برای فروش سرویس‌ها و خدمات، ثبت نظر و پرسش‌وپاسخ، اطلاعاتی را از خریداران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به خریداران ارائه دهد.
  9. شرکت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی خریدار دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی موردنیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده خریدار از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شرکت، خریدار رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهد.
  10. برای پردازش و ارسال درخواست، اطلاعاتی مانند نام، آدرس، ایمیل، نام سازمان، سمت سازمانی، نشانی سازمان، شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری موردنیاز است و ازآنجاکه کلیه فعالیت‌های شرکت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنابه‌درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، ازاین‌رو واردکردن اطلاعاتی مانند نام، شماره‌تلفن، سمت سازمانی، نام سازمان، آدرس ایمیل و … برای اشخاص حقیقی یا حقوقی لازم است.
  11. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که خریداران در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید خریدار است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
    بنابراین درج آدرس، ایمیل، نام سازمان، سمت سازمانی و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آن‌ها است و درصورتی‌که موارد فوق به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از خریدار، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  12. اگر خریدار فرم درخواست سرویس یا خدمات شرکت را تکمیل کرده است یا اگر برای درخواست سرویس با شرکت تماس گرفته است، از اطلاعات خریدار استفاده می‌شود تا ویژگی‌ها و عملکردهای سرویس را به خریدار ارائه دهد. اطلاعاتی که شرکت استفاده می‌کند شامل: اطلاعات موردنیاز برای تماس با خریدار؛ اطلاعات موردنیاز برای اطمینان از هویت خریدار (حقیقی یا حقوقی) اطلاعاتی برای مدیریت حساب؛ اطلاعات برای فعال‌کردن دسترسی خریدار به خدمات و سرویس‌های شرکت؛ اطلاعات لازم برای پشتیبانی خریدار؛ و اطلاعات مربوط به صورت‌حساب و پیگیری پرداخت. شرکت از اطلاعات خریدار برای انجام خدمات و سرویس‌های خود یا آماده‌سازی برای عقد قرارداد با خریدار استفاده می‌کند.
  13. در صورت توجیه منافع قانونی شرکت، ممکن است از اطلاعات خریدار برای ارزیابی و بررسی عملکرد شغلی شرکت، ایجاد صورت‌های مالی، بهبود خدمات شرکت یا شناسایی تهدیدات امنیت سایبری استفاده شود. در صورت لزوم، ممکن است از اطلاعات خریدار برای پیگیری یا دفاع از خود در برابر ادعاهای قانونی استفاده شود.
  14. شرکت از اطلاعات خریدار برای رعایت تعهدات قانونی خود استفاده می‌کند. شرکت موظف است که اطلاعات خاصی را به دلیل الزامات قانونی، به‌عنوان‌مثال، قوانین مالیاتی یا تجاری، حفظ کند. شرکت فقط از اطلاعات خریدار برای اهدافی که برای آنها جمع‌آوری کرده است استفاده خواهد کرد.
  15. شرکت ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای مشتریان خود ایمیل یا از طریق سامانه ارسال پیامک، پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال نماید. سامانه ارسال پیامک تنها امکان وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه شرکت را به اطلاع کاربران یا مشتریان خود می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. همچنین ممکن است شرکت از طریق همین سامانه برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سؤال نظرسنجی ارسال کند. درصورتی‌که مشتری تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌تواند به effectus@pamco.co ایمیل زده و عدم رضایت خود را اطلاع دهد. عدم اقدام جهت لغو، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.
  16. درصورتی‌که خریدار شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی باید شماره موبایل جدید خود را به‌صورت کتبی به شرکت اعلام کند. وظیفه اعلام کتبی شماره همراه جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت.
  17. در صورت ارسال نقد و نظر به ایمیل effectus@pamco.co قوانین زیر رعایت شود:
    • اطلاعاتی مانند نام، نام سازمان، سمت سازمانی، نشانی سازمان، شماره تماس‌های همراه و ثابت درج شود.
    • نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌ها در تجربة شخصی باشد و مزایا و معایب را شامل شود.
    • نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
    • باتوجه‌به تفاوت در سطح سرویس‌های مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول باتوجه‌به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  18. در صورت ارسال پرسش به ایمیل effectus@pamco.co قوانین زیر رعایت شود:
    • اطلاعاتی مانند نام، نام سازمان، سمت سازمانی، نشانی سازمان، شماره تماس‌های همراه و ثابت درج شود.
    • پرسش‌وپاسخ فقط باید دررابطه‌با سرویس باشد.

همچنین کاربر می‌تواند برای پیگیری یا سؤال درباره سرویس یا استفاده از پشتیبانی با شماره‌تلفن‌های 021-88301689 و 021-88303671 تماس بگیرد و یا سؤال یا درخواست خود را از طریق همین شماره‌ تلفن‌ها مطرح کند.


سایر قوانین خاص

  1. خریدار (در مورد شخص حقوقی، کاربران مجاز خود) در خصوص استفاده از این خدمات از طریق ایجاد حساب یا خریداری اشتراک مسئول است. لطفاً قبل از دسترسی یا استفاده از هر سرویس، توضیحات راجع به جزئیات آن را در وبگاه pamco.ir جهت استفاده بهینه از خدمات به‌دقت ملاحظه فرمایید.
  2. خریدار موظف است سرویس‌هایی که نزد شرکت تمدید می‌نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده و در صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط شرکت، حداکثر ۷ روز تقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتباً به مقام مسئول یا واحد شکایات ارسال نماید.
  3. توافقات خاص تنها به‌صورت کتبی وبا مهر و امضا مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به‌صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است.
  4. خریدار موظف است تحویل، تطابق و اجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
  5. مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس و کنترل آن‌ها بر عهده خریدار می‌باشد لیکن شرکت، انقضاء سرویس‌های خریدار را از ۱ ماه قبل از طریق پست الکترونیک به وی یادآوری می‌نماید و عدم دسترسی خریدار به پست الکترونیکی خود، مسئولیتی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
  6. مدت‌زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم و اعمال تشخیص کارشناسی به مدت‌زمان سرویس‌دهی افزوده نمی گردد.

نسخه پشتیبان (Backup)

  1. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده‌ها و فایل‌ها با خود خریداران بوده و همه خریداران می‌بایست پشتیبان کلیه داده‌های موردنیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچ‌گونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
  2. مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس‌های سرورهای اختصاصی صرفاً به عهده خود خریدار می‌باشد و شرکت در این زمینه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

شرایط و قوانین مالی

  1. پرداخت از طریق سایت شرکت pamco.ir خواهد بود.
  2. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
  3. فاکتور رسمی سفارش خریدار به‌صورت کاغذی به آدرس خریدار ارسال می‌گردد.
  4. شرکت، حق تأمین و وصول کلیه مطالبات و جرائم، سود تأخیر در پرداخت و سایر هزینه‌های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویس‌ها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و درصورتی‌که خریدار فوراً به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه ننماید حق هرگونه اعتراض بعدی را از خود سلب می‌نماید لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرویس‌دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیت‌های ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار می‌باشد.
  5. درصورتی‌که شرکت تشخیص دهد هر یک از سرویس‌ها و یا کالای خریداری شده یک خریدار در زمان تحویل، با حجم بیشتر و یا با امکانات بهتر یا زمان طولانی‌تر و یا هر مورد هزینه بر بالاتری از مشخصات مندرج در فاکتور مورداستفاده وی قرار گرفته و یا به هر دلیل خریدار به این حجم بیشتر و یا امکانات بهتر و منابع بیشتر یا زمان طولانی‌تر دست پیدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه‌ای آن را از خریدار دریافت نماید؛ پرداخت این هزینه برای خریدار اجباری می‌باشد و شرکت حق استیفا طلب خود را از نحوه دریافت بدهی‌های خریدار خواهد داشت.
  6. سیاست قیمت‌‏گذاری در شرکت مبتنی بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده است. قیمت کلیه محصولات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و خریدار ملزم به پرداخت مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده است.
  7. اگر در فرایند خرید آنلاین یا هر سند یا فرم سفارش محصول، هیچ‌گونه اشتراک اولیه یا تناوب صورت‌حساب تنظیم نشده باشد، مدت اولیه اشتراک خریدار یک سال بوده و صورت‌حساب سالانه از قبل انجام می‌شود. مدت اشتراک خریدار از تاریخ اجرا، مندرج در فرایند خرید آنلاین یا بر روی سند ثبت سفارش یا فرم سفارش محصول شروع می‌شود و تا مدت اولیه ادامه خواهد یافت. پس از دوره اولیه، اشتراک‌های شما به طور خودکار 30 روز قبل از شروع مدت تمدید برای اشتراک متوالی برابر با مدت اولیه تمدید می‌شود و فاکتور تمدید برای خریدار ارسال می‌گردد، مگر اینکه هریک از طرفین، طرف دیگر را از عدم تمدید قرارداد حداقل 40 روز قبل از شروع این مدت تمدید مطلع سازد.
  8. شرکت حق دریافت هزینه برای تأخیر مشتری در تمدید به‌موقع سرویس‌های دامنه میزبانی و امثالهم را خواهد داشت.
  9. شرکت حق دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را خواهد داشت.

فورس ماژور

شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌های دولتی و تحریم را ندارد. بااین‌حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می‌نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.


انقضاء و تمدید خدمات

تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده‌های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت. تمامی سرویس‌ها در تاریخ انقضای سررسید، در صورت عدم پرداخت و تمدید، منقضی شده و مسدود خواهند شد.

نکته: در صورت منقضی شدن سرویس خریدار و مسدود شدن آن، پرداخت و تمدید سرویس موردنظر، از تاریخ انقضای سررسید قبلی اعمال خواهد شد نه تاریخ پرداخت! به علت اینکه در مدتی که سرویس مسدود اما قابل تمدید است، سرویس خریدار نزد شرکت نگهداری می‌شود و مانند یک سرویس فعال شامل هزینه خواهد شد.

برای مثال اگر تاریخ سررسید سرویس شما ۵ اردیبهشت باشد اما شما در ۱۵ اردیبهشت اقدام به تمدید نمایید، سررسید شما از همان تاریخ ۵ اردیبهشت محاسبه خواهد شد.


نمایندگی

شرکت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی شرکت پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ازاین‌دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق 021-88301689 021-88303671 به شرکت اطلاع دهید.


پذیرش قوانین

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا استفاده از سایت و یا درخواست سرویس از شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار وجود ندارد. قوانین شرکت قوانینی الزام‌آور (“توافق‌نامه”) بین خریدار و شرکت بوده و در مورداستفاده از خدمات و سرویس‌ها توسط خریدار و کاربران آن است. ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت از سوی خریدار است.


رویه حفاظت

شرکت به اطلاعات خصوصی خریداری که از خدمات و سرویس‌های شرکت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. شرکت هویت شخصی خریداران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع قضایی قرار دهد. این موارد هیچ‌گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای شرکت وجود ندارد و خریداران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب‌سایت ضمناً حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده‌اند.


خسارت و رفع مسئولیت

  1. خدمات شرکت به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی گردد. ضمناً هیچ‌گونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی‌عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی‌شود. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد سرویس‌های شرکت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می‌باشند. شرکت هیچ‌گونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی‌پردازد. شرکت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند ازدست‌رفتن داده‌ها روی سرور) نخواهد بود.
  2. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویس‌ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  3. خریدار تأیید می‌کند که اگر این توافق‌نامه به طور مشخص اجرا نشود، شرکت آسیب جبران‌ناپذیری خواهد داشت و خسارت‌های قانونی به‌عنوان یک راه‌حل ناکافی است؛ بنابراین، در صورت نقض یا تهدید به نقض هرگونه مفاد این توافق‌نامه توسط خریدار، شرکت علاوه بر همه حقوق و راه‌حل‌ها، محق حکم دیگری خواهیم بود که این نقض، تخلف یا تهدید را، بدون نیاز به نشان‌دادن هرگونه خسارت واقعی و یا ارسال قرار منع و/ یا حکم برای اجرای مشخص مفاد این توافق‌نامه مهار کند. خریدار موافقت می‌کند که هرگونه اقدامی باتوجه‌به چنین حکم مهار گونه چنین نقض یا تهدید به نقضی، ممکن است توسط شرکت در مراجع رسمی و قانونی جمهوری اسلامی ایران مطرح شود. خریدار به صلاحیت چنین دادگاه موافقت می‌کند و از هرگونه اعتراض به محل برگزاری چنین اقدامی یا دادرسی در چنین دادگاهی خودداری می‌کند.
  4. اگر در مورد این توافق‌نامه یا خدمات ما سؤال، نظرات، نگرانی و یا بازخورد دارید، لطفاً با شماره‌تلفن‌های شرکت 021-88301689 021-88303671 تماس بگیرید.

سلب اختیار

عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین شرکت نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از شرکت نمی‌باشد.