کلیه کاربران سرویسهای شرکت مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر (که ازاینپس شرکت نامیده میشود) و کلیه اشخاص پس از خرید و تهیه هر یک از خدمات و سرویسهای این شرکت، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس شرکت میباشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که شرکت اطمینان پردیس مهر از سرویس آنها استفاده میکند. این شرایط جامع و کامل نبوده و در مورد سایت ها، خدمات و سرویسهای شرکت اطمینان پردیس مهر از جمله نرمافزارها، برنامه های موبایل و سایر رسانه ها اعمال میشود. همچنین شرکت اطمینان پردیس مهر حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.pamco.ir برای خود محفوظ میدارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط میبایست از طریق ایمیل یا فکس بهصورت کتبی به شرکت مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر اعلام گردد.
در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدواً نسبت به اعلام موضوع به دفتر مدیریت شرکت، از طریق ارسال نامه کتبی اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵ روزکاری، خریدار و شرکت داور مرضیالطرفینی انتخاب مینمایند که موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.
همچنین کاربر میتواند برای پیگیری یا سؤال درباره سرویس یا استفاده از پشتیبانی با شمارهتلفنهای 021-88301689 و 021-88303671 تماس بگیرد و یا سؤال یا درخواست خود را از طریق همین شماره تلفنها مطرح کند.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. بااینحال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را مینماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.
تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و دادههای خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت. تمامی سرویسها در تاریخ انقضای سررسید، در صورت عدم پرداخت و تمدید، منقضی شده و مسدود خواهند شد.
نکته: در صورت منقضی شدن سرویس خریدار و مسدود شدن آن، پرداخت و تمدید سرویس موردنظر، از تاریخ انقضای سررسید قبلی اعمال خواهد شد نه تاریخ پرداخت! به علت اینکه در مدتی که سرویس مسدود اما قابل تمدید است، سرویس خریدار نزد شرکت نگهداری میشود و مانند یک سرویس فعال شامل هزینه خواهد شد.
برای مثال اگر تاریخ سررسید سرویس شما ۵ اردیبهشت باشد اما شما در ۱۵ اردیبهشت اقدام به تمدید نمایید، سررسید شما از همان تاریخ ۵ اردیبهشت محاسبه خواهد شد.
شرکت در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی شرکت پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ازایندست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق 021-88301689 021-88303671 به شرکت اطلاع دهید.
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا استفاده از سایت و یا درخواست سرویس از شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار وجود ندارد. قوانین شرکت قوانینی الزامآور (“توافقنامه”) بین خریدار و شرکت بوده و در مورداستفاده از خدمات و سرویسها توسط خریدار و کاربران آن است. ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت از سوی خریدار است.
شرکت به اطلاعات خصوصی خریداری که از خدمات و سرویسهای شرکت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. شرکت هویت شخصی خریداران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع قضایی قرار دهد. این موارد هیچگونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای شرکت وجود ندارد و خریداران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وبسایت ضمناً حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نمودهاند.
عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین شرکت نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از شرکت نمیباشد.