دوره آموزشی نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات (CMMS، EAM)

دوره آموزشی CMMS

گزارشات CMMS که از واحدها گرفته می‌شود بر مدیریت دارایی‌ها تاثیر گزار است. آمارها و گزارش‌های سایت‌های معتبری همچون گزارش‌های مجمع جهانی اقتصاد نشان می‌دهد که بیش از 85% کسب و کارها به سمت استفاده بیشتر از سیستم‌های مدیریت اطلاعات و تصمیم‌گیری به کمک آن‌ها روی آورده اند. با حضور در دوره آموزش CMMS و به طورکلی دوره آموزش نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات که با همکاری شرکت بین المللی پمکو و گروه پژوهشی صنعتی آریانا برگزار می‌گردد می توانید با شناخت نیازها در بخش‌های مختلف مدیریت دارایی‌ های فیزیکی و متناسب با صنعت و فرهنگ سازمانتان در پیاده سازی سیستم های مدیریت و پشتیبان مدیریت دارایی‌ ها بر اساس الگوهای جهانی اقدام کنید.


اهداف دوره آموزشی CMMS

  • معرفی بهترین الگوها و تجارب موفق جهانی در زمینۀ CMMS؛
  • آشنایی با منافعی که CMMS برای سازمان‌ها ایجاد می‌کند؛
  • آشنایی با چالش‌های فرآیند توجیه،
  • انتخاب و پیاده‌سازی CMMS در سازمان‌ها.

مخاطبان دوره آموزشی CMMS

  • مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌ها و بنگاه‌های صنعتی
  • مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات
  • کارشناسان و مسئولان برنامه‌ریزی تعمیرات
  • روسای کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • مدیران و کارشناسان سازمان‌های مرتبط با حمل و نقل، ساختمان و ارگان‌های نظامی
  • مدیران و کارشناسان واحد‌های پشتیبانی و تدارکات و خرید
  • مدیران و کارشناسان واحدهای ایمنی و محیط زیست

محتوای دوره آموزشی CMMS

  • پیشینه و سیر تکامل CMMS
  • اجزای مختلف CMMS و نحوۀ عملکرد آن‌ها
  • نقش دستور کار در CMMS
  • مدیریت مواد، اجازه‌نامه‌ها، ابزارهای پیمانکاران و سایر منابع از طریق CMMS
  • چگونگی توجیه خرید CMMS
  • مراحل پیاده‌سازی مؤثر CMMS
  • CMMS و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)
  • دریافت گزارش‌هایی سودمند از CMMS
  • چالش‌های پیاده‌سازی CMMS در سازمان‌ها
  • فرآیند صحیح انتخاب CMMS

مشخصات دوره‌های آموزشی

تاریخ

طول دوره

ظرفیت

مدت زمان

2 روز

10 نفر

16 ساعت


این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد


جهت اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در تماس باشید