فقدان مستندسازی های مناسب و هدفمند فعالیت ها پیش از تعمیرات اساسی و همچنین تجارب پروژه های قبلی باعث دوباره کاری می شود. مدیریت صحیح تعمیرات اساسی به افزایش قابلیت اطمینان و و بهرهوری، کاهش چشمگیر هزینه ها و کاهش حوادث ایمنی و زیست محیطی در سازمان منجر می شود. در دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی ، اساتید خبره و برجسته پمکو در خصوص فلسفه انجام، بودجه، بهترین مدت زمان اجرای تعمیرات اساسی (اورهال) و تجربیات خود در زمینه پیاده سازی و آموزش مدیریت تعمیرات اساسی در شرکت های بزرگ ایران را با شما به اشتراک میگذارند. همچنین در این دوره به مفاهیم موجود در کتاب مرجع کاربردی مدیریت تعمیرات اساسی نیز پرداخته میشود.
آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و مدیریت دانش
درک مفاهیم تقسیم وظایف
آشنایی با کاربرد نرمافزارها
آشنایی با مدیریت سازمان و مدیریت منابع انسانی
ایجاد توانایی در برنامهریزی فعالیتها و تقدم و تأخر آنها
تاریخ | طول دوره | ظرفیت | مدت زمان |
– | 2 روز | 10 نفر | 16 ساعت |
این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد