دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی (اورهال)


دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی (مدیریت اورهال)


فقدان مستند‌سازی های مناسب و هدفمند فعالیت ها پیش از تعمیرات اساسی و همچنین تجارب پروژه های قبلی باعث دوباره کاری می شود. مدیریت صحیح تعمیرات اساسی به افزایش قابلیت اطمینان و و بهره‌وری، کاهش چشمگیر هزینه ها و کاهش حوادث ایمنی و زیست محیطی در سازمان منجر می شود. در دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی ، اساتید خبره و برجسته پمکو در خصوص فلسفه انجام، بودجه، بهترین مدت زمان اجرای تعمیرات اساسی (اورهال) و تجربیات خود در زمینه پیاده سازی و آموزش مدیریت تعمیرات اساسی در شرکت های بزرگ ایران را با شما به اشتراک می‌گذارند. همچنین در این دوره به مفاهیم موجود در کتاب مرجع کاربردی مدیریت تعمیرات اساسی نیز پرداخته می‌شود.


اهداف دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی

آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و مدیریت دانش

درک مفاهیم تقسیم وظایف

آشنایی با کاربرد نرم‌افزارها

آشنایی با مدیریت سازمان و مدیریت منابع انسانی

ایجاد توانایی در برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و تقدم و تأخر آن‌ها

مخاطبان دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی

  • مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها و بنگاه های صنعتی
  • مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات
  • کارشناسان و مسئولان برنامه‌ریزی تعمیرات
  • روسای کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • مدیران و کارشناسان سازمان‌های مرتبط با حمل و نقل، ساختمان و ارگان‌های نظامی
  • مدیران و کارشناسان واحد‌های پشتیبانی و تدارکات و خرید
  • مدیران و کارشناسان واحدهای ایمنی و محیط زیست

محتوای دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی

  • سازماندهی تعمیرات اساسی
  • تعیین دامنۀ کار
  • آماده‌سازی برای تعمیرات اساسی
  • مراحل اجرایی
  • مدیریت زمان
  • مدیریت هزینه
  • ریسک
  • استراتژی
  • مدیریت دانش وتجربیات موفق

مشخصات دوره‌های آموزشی

تاریخ

طول دوره

ظرفیت

مدت زمان

2 روز

10 نفر

16 ساعت


این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد


جهت اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در تماس باشید