مدیران برای راهبری سازمان یا شرکت متبوع خود در راستای اهداف و استراتژیهای تعیین شده، به یکی از ابزارهای مدیریت عملکرد به نام مدیریت شاخص های کلیدی عملکردی نیاز دارند. تعیین شاخصها فرایندی دو وجهی است و شامل جنبه فنی و جنبه تخصصی میشود. سازمانها معمولا در جنبه فنی این فرایند که ماموریت اصلی سازمان برآن استوار است، تبحر دارند؛ اما جنبه دوم اشاره به توانایی و دانشی دارد که افراد از طریق تجربه در پیادهسازی این فرایند به دست میآورند و دقیقا همین جاست که اساتید برجسته و خبره پمکو با تکیه بر تجارب فراوان در صنایع مختلف در سراسر جهان، در دوره آموزشی شاخص های کلیدی عملکردی (KPI) تمام نکات را آموزش می دهند تا با بهره گیری از آن ها اولین گام دربهبود عملکرد فعالیت های نگهداشت سازمان که یکی از حیاتی ترین فرآیندهای هر سازمان است برداشته شود. این دوره با مشارکت شرکت بینالمللی پمکو و گروه پژوهشی صنعتی آریانا برگزار میگردد.
ایجاد درکی درست از اهداف و مقصود اندازهگیری عملکرد؛
استفاده از آموختههای این دوره برای انتخاب KPI در سازمان خود؛
آشنایی با فرایند و خطرهای ناشی از استفاده از KPI؛
آگاهی از اینکه چگونه از KPI برای بهبود عملکرد سازمان خود استفاده کنیم؛
مرور رویکردی گامبهگام برای اجرای موفقیتآمیز KPI.
تاریخ | طول دوره | ظرفیت | مدت زمان |
– | 2 روز | 10 نفر | 16 ساعت |
این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد